دانشنامه بازی های ويدئويی

نتايج بيشتر…

Generic selectors
فقط تطابق کامل
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors
console
page
post
جستجو در پست ها
elementor_icons
elementor_font
wpdiscuz_form
new
console
wpforms
post
page
manage_cpt_template
manage_cpt_field
manage_cpt_tax
manage_cpt
wpdiscuz_form
custom-css-js
elementor_library
فیلتر بر اساس دسته‌ها
اکشن
برخط چندنفره گسترده
روگ لایک
سكوبازی (پرشی)
سکوبازی ماجراجویی
سکوبازی معمایی
نقش آفرینی
نقش‌آفرینی اکشن

Menu
Elden Ring

الدن رینگ یک بازی اکشن نقش آفرینی محصول سال 2022 است که توسط فرام سافت ور ساخته شده است. کارگردانی آن را هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) با ساخت جهان توسط نویسنده آمریکایی فانتزی جورج مارتین (George R. R. Martin) انجام داد. این بازی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در 25 فوریه در ژاپن توسط فرام سافت ور و در سطح بین المللی توسط بندای نامکو اینترتینمنت منتشر شد. در نسخه زمین های میان رون (Lands Between Rune)، بازیکنان یک شخصیت بازیکن قابل تنظیم را در تلاش برای تعمیر حلقه الدن و تبدیل شدن به الدن لرد جدید کنترل می کنند.

Elden Ring Steam 1

الدن رینگ از دیدگاه سوم شخص با بازیکنانی که آزادانه در جهان باز آن پرسه می زنند، ارائه می شود. شش منطقه اصلی را می توان با استفاده از تورنت استید شخصیت بازیکن طی کرد. سیاه چال های مخفی و خطی را می توان برای یافتن آیتم های مفید جستجو کرد. بازیکنان می توانند از انواع مختلفی از سلاح ها و طلسم های جادویی استفاده کنند، از جمله درگیری غیر مستقیم که توسط مکانیک های مخفی کاری فعال شده است. در سرتاسر دنیای بازی، چک پوینت‌ها سفر سریع را امکان‌پذیر می‌کنند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا ویژگی‌های خود را با استفاده از ارز درون بازی به نام Runes بهبود بخشند. Elden Ring دارای یک حالت چند نفره آنلاین است که در آن بازیکنان از طریق بازی مشترک برای مبارزه با رئیس‌ها یا شرکت در مبارزه بازیکن در مقابل بازیکن شرکت می‌کنند.

Elden Ring Steam 2

فرام سافت ور می خواست یک بازی جهان باز بر اساس Dark Souls بسازد. میازاکی کارهای قبلی مارتین را تحسین می کرد و امیدوار بود که مشارکت های او روایت قابل دسترس تری نسبت به بازی های قبلی این شرکت ایجاد کند. مارتین برای طراحی پس زمینه آزادی نامحدودی داشت، در حالی که میازاکی نویسنده اصلی روایت درون بازی بود. با این حال، روایت بازی همچنان از طریق متن، دیالوگ، روایت بصری و تفسیر بازیکنان ارائه می‌شود. توسعه دهندگان بر مقیاس محیطی، مدیریت آمار و داستان تمرکز کردند. این مقیاس به ساخت چندین سازه در سراسر جهان نیاز داشت.

Elden Ring Nightreign

الدن رینگ برنده چندین جایزه بهترین بازی سال شد و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تمام دوران نام برده می‌شود، با تمجید از دنیای باز، سیستم‌های گیم‌پلی و محیط‌های آن، با وجود انتقادهایی که برای عملکرد فنی آن وجود دارد. این بازی بیش از 28 میلیون نسخه فروخت و همچنین آن را به یکی از پرفروش ترین بازی های تمام دوران تبدیل کرد. محتوای قابل دانلود (DLC) سایه درخت Erdtree از شخصیت بازیکن در سرزمین سایه پیروی می کند؛ در ژوئن 2024 با استقبال مشابهی منتشر شد و بیش از پنج میلیون نسخه فروخت. یک بازی اسپین آف با محوریت چند نفره با نام شبانه (Elden Ring Nightreign)، برای عرضه در سال 2025 برنامه ریزی شده است.

مرجع:


No one has submitted any vote yet.

گیم سازان - شبکه های اجتماعی
آخرین دیدگاه‌ها

    بازدیدکنندگان امروز: 1

    بازدیدکنندگان دیروز: 1

    گل بازدیدکنندگان: 995

    مطالب مرتبط
    نظرات
    0 0 رای ها
    امتیازدهی
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 دیدگاه ها
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها